Avatar billede simseboii Nybegynder
11. september 2008 - 11:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere skriveborde

Hej.

Er der nogen, som kender et program, som gør det muligt at have flere skriveborde på én computer?

Jeg vil gerne være fri for alt det 3D-gejl, man finder i mange programmer. Som f.eks. 3D-cuben.

På forhånd tak.
Simon Støvring
Avatar billede swiatecki Novice
11. september 2008 - 12:36 #1
Avatar billede swiatecki Novice
11. september 2008 - 15:42 #3
reinelt: hvad er meningen med det indlæg?
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. september 2008 - 16:19 #4
Avatar billede simseboii Nybegynder
11. september 2008 - 17:07 #5
swiatecki -> det virker egentlig fint - og dog. Det er som om, der er en bug i det, som jeg ikke rigtig kan forklare eller find eårsagen til. Den kommer med en fejlmeddelse, og ligger sig selv på processlinjen, selvom jeg har slået det fra osv. Jeg kan sgu ikke rigtig forklare det.

Er der nogen, som kender andre af samme slags programmer? Det var ellers noget a la det der, jeg var ude efter.