Avatar billede uffesteenberg Novice
08. september 2008 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musikafspiller til fest

Kæresten skal holde fest for familie og venner, så jeg skal have lagt en nogle cd'er ind på den bærbare.
vil forbinde den til et alm. anlæg, så folk selv kan sætte noget på.
Bruger stort set kun Media Player, men er det ok til formålet?

Det må gerne være et program, der selv henter infor fra cd'en (kunstner, titel, album osv.) og også gerne et lille billede med cover. Har set et fedt system på Mac, hvor man bl.a. kan bladre gennem covers, men mon ikke der findes noget smat til pc også? Gerne meget brugervenligt...
Avatar billede denes Nybegynder
08. september 2008 - 23:54 #1
media playeren er perfekt efter min mening men det kunne os være fedt at afspille musiken på en xbox360 som henter fra din pc, hvis du har mulighedden for det

mvh denes
Avatar billede bonedevil Nybegynder
09. september 2008 - 15:00 #2
Det her er ret godt..

http://www.dsd-jukebox.de/ og er Gratis. Og du kan sætte det op om du har lyst til.

BoneDevil
Avatar billede Beach Mester
10. september 2008 - 01:58 #3
Et dansk alternativ--->
http://mmmunk.dk/mmmjukebox/

Kan vise cover, bruger MP som motor og så er det hele på dansk og linet op så det virker som en jukebox:-)

//Beach