Avatar billede radda Nybegynder
07. september 2008 - 20:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iss fryser

hej,

jeg har netop købt ny pc -  thinkpad t60p og installeret iis'en, men kan ikke komme i kontakt med den ...
når jeg åbner en browser og skriver localhost/xxx sker der intet ... opretter forbindelse ...
under administration kan jeg heller ikke få fat i den, da den også her fryser ...
jeg har ie7, firefox 3.01 og endda chrome - den virker ikke i nogle af browserne ??
Det er xp pro...

er der nogle, som har et bud? jeg synes, at jeg har søgt og søgt, men ikke kunne finde noget, som kunen hjælpe mig videre ...

hjælp er meget værdsat ...

vh
Rasmus
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
08. september 2008 - 19:36 #1
prøv at skrive

telnet localhost 80

og se om den for forbindelse, smid skærm outputtet.
Avatar billede radda Nybegynder
08. september 2008 - 19:54 #2
der sker intet i promten ... Står lige hurtigt opretter forbindelse og så er skærmen sort med en blinkende cursor

R
Avatar billede radda Nybegynder
08. september 2008 - 20:04 #3
altså - det er stadig som om, at den også hænger/fryser her
Avatar billede radda Nybegynder
23. september 2008 - 14:07 #4
lukker,