Avatar billede kimlarsen Praktikant
05. september 2008 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til placering af home ikon

Det er næsten for flov at spørge om dette. Men jeg har lavet dette website til noget familie : www.gittemunck.dk og nu er der så kommet et ønske om at der bliver sat et lille "home" icon på, således at brugeren kan vende tilbage til indexsiden.

Men uanset, hvordan jeg vender og drejer det, så kan jeg ikke finde en brugbar løsning ! Jeg har forsøgt at sætte den øverst i menuen - Det kunne jeg ikke.
Jeg har forsøgt at sætte den ind i venstre side af top banneren - Det gik heller ikke.

Så det jeg efterlyser er en kreativ løsning til hvor jeg skal lægge det homeicon ind og et forslag til hvordan jeg griber den an.

Selve html koden kan i jo se via browseren og css ligger her : http://www.gittemunck.dk/style.css

Jeg er åben for yderligere oplysninger
Avatar billede dytti Novice
08. september 2008 - 13:40 #1
Hvad med at lade hele banneret være "homeknappen"
Avatar billede c-holst Novice
11. september 2008 - 15:00 #2
Jeg synes du skal erstatte ordet "menu" med ordet "Home" jeg har det ofte sådne, at vis noget bliver for kreativt, hvis det virker søgt, så virker det hurtigt forstyrrende på mig, og afleder mig fra sidens naturlige fokus.

Jeg synes siden er utrolig flot og jeg kan lide at menuen er gennemgående uansat hvor du er på siden. Derfor synes jeg også der er der du skal placere "home" for det er der enhver besøgende vil starte med at kigge, og det er vel det en hjemmeside går ud på. nemlig at sælge konsultationer, ikke at vise designerens finurligheder.

Det var bare mine tanker. ellers flot side med få skønhedspletter.

de 2 linier
hvad kan jeg hjælpe dig med og hvad vil det....
synes jeg også generer mit øje.

måske er det designet. måske hører de til i menuen?
hvad
Avatar billede kimlarsen Praktikant
19. september 2008 - 22:36 #3
tak for roserne. Vil du dele din mening om skønhedspletterne, så høre jeg gerne på den.

Og du gav også inspirationen til hjemknappen, så point til dig

Tak
Avatar billede c-holst Novice
22. september 2008 - 20:40 #4
Se det ser jo godt ud. homeikonet kender alle, så det skal jo blot være på alle sider.

Gitte Munck, Eranthisvænget 14, 5450 Otterup. -  40 37 25 08
står nu midt mellem det hvide og det grønne område

ellers synes jeg stadig det er en lækker side.
Avatar billede c-holst Novice
22. september 2008 - 20:42 #5
men det er så kun i firefox. Det er vel fordi du ikke helt holder de internationale standarter, men det har jeg ikke meget forstand på devære