Avatar billede aleq Juniormester
04. september 2008 - 14:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ændre standard browser fra IE64-bit til IE32-bit

Hej

Mit system er Vista 64 Ultimate og default browseren er Internet Explorer 64-bit, selv om jeg har installeret (og bruger) Firefox.

Jeg har lige købt PC spillet Spore og EA Downloader (åbenbart et vigtigt program til at opdatere spillet), som følger med, siger: "Flash Plugin Required", og når jeg trykker ok, så bliver der åbnet et IE64-bit vindue og man bliver henvist til Abobe's Flash Player side. Men så kan jeg ikke installere det, og den siger også på selve hjemmesiden at Flash Player ikke kan køre på IE64-bit.

Hvordan kan jeg komme uden om det her? Kan jeg ændre min browser til en 32-bit version? Og hvordan?

På forhånd tak.

-Alex
Avatar billede pazau Nybegynder
04. september 2008 - 18:26 #1
Det tror jeg ikke du kan komme uden om desværre. Så skal du installere Vista 32-bit.
Avatar billede kramxel Nybegynder
05. september 2008 - 01:05 #2
32-bit versionen finder du i c:programmer (x86) Internet Explorer.
Avatar billede aleq Juniormester
05. september 2008 - 11:14 #3
jeg fulgte denne guide og løst det http://www.tech-recipes.com/rx/2153/vista_adobe_flash_player

Men tak for svaret, kramxel. Ved ik om dit svar ville have løst mit prob, men opret et svar alligevel og du får lidt point.
Avatar billede kramxel Nybegynder
05. september 2008 - 13:59 #4
Ok,