Avatar billede den33 Nybegynder
03. september 2008 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

explorer 8 har lavet rod i min andre browser.

Jeg har DL google chrome og synes den fungerede fint, super hurtig, med nogle enkle minus.

For sjov DL explorer, men den blev hurtig afinstalleret igen.
Da den viste nogle sider helt forkert.

Mit problem er nu at FF3 og Chrome er blevet meget langsomme, de fryser, og når man scroll hopper scrollen baren op og ned.

har kørt en CClean og en hijack for at fjerne de sidste rester af IE8 men lige lidt har det hjulpet.

er der andre der har oplevet det samme og hvad gør jeg.?
Avatar billede reinelt Nybegynder
03. september 2008 - 16:46 #1
http://www.computerworld.dk/art/47661/internet-explorer-8-i-karambolage-med-xp
prøv at se om du kan komme videre med denne artikel.
Avatar billede den33 Nybegynder
03. september 2008 - 18:42 #2
ja, den artikle er jeg også faldet over, har ikke prøvet endnu.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 07:15 #3
Du bliver nød til at geninstallere Firefox 3 og chrome, du skal afinstallere dem først og så geninstallere dem påny, har selv lige prøvet det, alle mine instillinger var intakt efterfølgende.