Avatar billede ninanip Novice
02. september 2008 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprette lukket bruger Forum .password?

Hi :+)
Aner ikke en sk.. om ret meget, skal lave et lukket forum hvortil brugere skal bruge password.

Hvor starter jeg og hvad kan nogen anbefale når man er helt blank på php og MYSQL hvad det så end indebærer. Helst skulle jeg bare kunne lave det fra en skabelon, men jeg finder ikke noget der ikke er tilgængeligt for gud og hver mand.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2008 - 02:58 #1
web server med PHP og MySQL, find et forum, konfigurer det således at man ikke kan
se noget uden at være logget ind og bloker for at brugere kan oprette sig selv.

Det burde være muligt at finde et forum som kan bruges på den måde.
Avatar billede ninanip Novice
14. november 2008 - 09:32 #2
Ja det er fundet, men jeg syntes ikke at det er anynomt nok. Men det virker da så det må gå indtil videre. Tak.