Avatar billede webexp Nybegynder
30. august 2008 - 17:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke gå på nettet

jeg kan ikke forstå det jeg har kigget i firewall og netværk og alt skulle være som det bør være men IE vil ikke gå på nettet og jeg kan ikke opdatere min AVG går ud fra det hænger sammen

men tager man nu firefox så kører den helt fint men ville jo gerne have IE til det også håber der lige er med løsningen
30. august 2008 - 18:38 #1
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE

Fortæl bagefter om det har hjulpet.
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. august 2008 - 19:57 #2
gå i funtioner , indstillinger,avanceret og nulstil
Avatar billede webexp Nybegynder
30. august 2008 - 20:27 #3
skulle måske lige fortælle det er på vista
Avatar billede webexp Nybegynder
30. august 2008 - 20:33 #4
og ville lige installere et antivirus program men den kan så ikke opdatere så men firefox kører fint på nettet
det er det der undre mig
30. august 2008 - 22:26 #5
(Dial-a-fix virker ikke i Vista...)
30. august 2008 - 22:27 #6
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede webexp Nybegynder
30. august 2008 - 22:52 #7
det er sket den giklige ned så jeg var nød til at denoprette tilbage til fabriksopsætning og nu virker alt igen jo men det var dog lidt træls den gik ned ville gerne have vidst hvad det var

men karis mente du der kunne være noget virus i den eller hvordan
30. august 2008 - 22:56 #8
Bare for en go' orden skyld; men nu er det jo lige meget...

Husk FULD WindowsUpdate MED DET SAMME !!
Bla. M$ ServicePack1 til Vista -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746

Ditto med opdatering af relevant sikkerhedsprogram !!!
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 08:55 #9
virkede nulstillingen??
Avatar billede webexp Nybegynder
31. august 2008 - 11:28 #10
ja nulstillingen virkede lig i alle et svar så deler i dem for besværet
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 13:18 #11
tak for det svar
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. oktober 2008 - 10:40 #12
det ser ud som om du vil dele point mellem alle 3. giv en fordeling så sørger
jeg for det.
Avatar billede webexp Nybegynder
05. oktober 2008 - 11:17 #13
ja ellers så har de haft mulighed for at ligge et svar da det jo har stået åbent længe dette spørgsmål
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. oktober 2008 - 12:56 #14
giv en fordeling.
Avatar billede webexp Nybegynder
05. oktober 2008 - 16:14 #15
lige i mellem jer
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. oktober 2008 - 16:50 #16
100 til hver o.k. er gjort.
Avatar billede webexp Nybegynder
05. oktober 2008 - 20:23 #17
ok