Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. august 2008 - 10:17 Der er 6 kommentarer

Flashplayer gemmer sig

Jeg har et e-abonnement på en avis, hvor man kan se siderne i fullscreen flash, men i de sidste dage er der dukket en meddelelse op om at jeg skal installerere flashplayer 8 eller senere versioner for at se avisen.

Jeg havde i forvejen installeret flashplayer 10 beta-versionen, men for en sikkerheds skyld afinstallerede jeg den og installerede fp 9.0124. Men det løser ikke problemet.

Og det er ikke kun begrænset til e-abonnementet. Det gælder også andre sites, hvor jeg bliver mødt af en besked om at jeg ikke har den sidste flashplayer.

Samtidig har jeg fået et problem i flash programmet CS3, hvor jeg under help ikke længere kan åbne instruktioner, der har et plus foran sig.

Jeg vil være taknemmelig over ethvert tænkeligt forslag til en løsning.
Jeg har en ide om at en eller anden gammel flashplayer-version ligger og gemmer sig på min PC og overtrumfer nyere versioner. Eller hvad...
Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. august 2008 - 10:22 #1
For eksempel kan jeg ikke se den annonce, der er ved siden af mit spørgsmål. Jeg antager at det er en flash-film.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 10:34 #2
Prøv med en uninstaller først, den kan hentes her: http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Prøv derefter at downloade Flash Player 9 herfra: http://www.adobe.com/dk/products/flashplayer/
Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. august 2008 - 10:47 #3
Jo, jeg afinstallerede med uninstaller og genindstallerede fra adobe.
Det løser ikke problemet.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2008 - 10:55 #4
Prøv at hent den ned på din harddisk, og installer derfra, det hjalp for mig.
http://www.codecs.dk/fil.php?filid=189
Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. august 2008 - 11:17 #5
Hjælper heller ikke....
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2008 - 11:40 #6
Du kan også forsøge med en systemgendannelse fra før problemet opstod....