Avatar billede froej Nybegynder
29. august 2008 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmbilede : Fejl ved tekstkonvertering

Forsøger at hjælpe en som har en Navision 3.56.A hvor skærmbilledet driller efter at maskinen har haft en grim nedlukning (strømmen taget).

Kan ikke komme højere end Raster Fonts 8x18 uden at jeg får en tekstkonverteringsfejl når jeg starter Navi op. Specielt bredden på 8 er et problem og giver denne fejl.

Fejl ved tekstkonvertering

Intern fejl 47-2
(Text no. 20-0 is to long for internal buffer)
Avatar billede sunset Nybegynder
29. august 2008 - 22:46 #1
Har i prøvat oprette en ny installation af navision? (Kun server/klient, ikke database) Fejlen kunne tyde på at de diverse navi.?tx filer har taget skade
Avatar billede froej Nybegynder
30. august 2008 - 10:03 #2
Jeg må blankt erkende at jeg er Navision Mongol og derfor ikke har den store viden om de enkelte filer. Kunne det lade sig gøre at restore disse filer fra min Backup uden at det påvirker de indtastninger der er lavet siden fejlen opstod?
Tænker på om du ved hvilke filer der er tale om?
Avatar billede froej Nybegynder
25. juli 2009 - 14:15 #3
Lukker