Avatar billede kasp1470 Nybegynder
27. august 2008 - 17:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger webhotel med meget plads og trafik

Jeg er godt klar over at dette spørgsmål har været op mange gange, men da jeg har et par krav, vil jeg gerne høre jeres forslag til et nyt webhotel.

Det drejer sig om hjemmesiden www.skoleskak.dk

Kravene:
Plads: Min 3GB (Gerne 5GB)
Trafik: Min 5GB (Gerne 10GB)
Mulighed for at have mange email-adresser, og email-aliasser (min. 25 email-adresser og min 50 email-aliasser)
Safe-mode: OFF (Hjemmesiden kører Joomla)
Sprog: PHP (og dermed også MySql)
Prisen skal gerne holde sig under 100kr./måned
Mulighed for flere domæner på samme webhotel vil være en fordel
Statistik og backup vil være et plus, men langt fra et krav

Lige nu kører hjemmesiden med One.com er alt, alt for langsom

På forhånd tak
Kasper

P.S: Jeg er godt klar over at jeg har et ubesvaret spørgmål, men jeg kan ikke finde ud af at lukke spørgsmålet?!?
Avatar billede htx98i17 Professor
27. august 2008 - 21:51 #1
Hej kasp, det kan jeg hjælpe dig med. Skriv til mig på christian snabela klipper.dk
Avatar billede htx98i17 Professor
27. august 2008 - 22:14 #2
Og du lukker et spm ved selv at svare og så acceptere svaret
Avatar billede webexp Nybegynder
27. august 2008 - 22:18 #3
one.com er jo en godt sted deres mindste hotel er på 3 gb og ellers op efter med fri trafik til billige penge og jeg hra haft dem i 3 år nu og har kun opdaget 1 udfald
Avatar billede kasp1470 Nybegynder
27. august 2008 - 22:31 #4
@webexp
Ja, det var også den beslutning der lå bag, for at vælge one.com. Derfor undrer det os at vi allerede nu (siden blev oprettet hos one.com i december) er blevet langsom. Vi har flere gange forespurgt os i chatten hos one.com. De kan godt se at siden kører langsom, men de har ikke nogen løsning på det. På en alm. måned ligger traffikken på ca. 2GB, men i højsæsonen kommer vi nemt op omkring 5-8GB.
Avatar billede webexp Nybegynder
27. august 2008 - 23:08 #5
ok jeg har nok også en gang imellem oplevet lang svartider men nu er min side ikke så besøgt men den kører dog joomla

men kan godt se med den trafik så er det jo lidt vigtigt at der er nogle gode svartider ellers ryger de besøgende videre pp nettet
så kan godt se det fra jeres side af men jeg hra ok erfaringer med one.com men igen min side er heller ikke så besøgt