Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 13:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af path til en backend

Endnu et installationsspørgsmål ;)

Jeg deler en database op i en backend og en frontend. Indtil nu har jeg til demo og test manuelt gået ind og sat path til backend hos mine testkunder.

Det burde kunne gøres automatisk under installationen, men hvordan sætter jeg path til backend?
Avatar billede mugs Novice
26. august 2008 - 13:23 #1
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 13:54 #2
Tak for et godt link ;)

Og tak for et superhurtigt svar også
Avatar billede mugs Novice
26. august 2008 - 14:24 #3
Tak for point :o)
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 14:50 #4
Som de siger på TV: because your'e worth it ;)
Avatar billede larsgrau Forsker
29. september 2008 - 21:24 #5
har ledet og æedet også sender du bare et link TAK
Avatar billede mugs Novice
29. september 2008 - 21:30 #6
Og hvad er dit problem? Hvorfor blander du sig i dette spørgsmål?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2008 - 22:31 #7
Hans problem var sikkert samme som spørger :D
Avatar billede petersen7913 Forsker
30. september 2008 - 11:09 #8
Ro på d'herrer :-)

larsgrau> jeg fandt hvad jeg søgte på linket fra mugs, og jeg fik iøvrigt en masse andre gode tips. Så jeg håber at du også kan få glæde af at følge linket ;)

mugs> larsgrau må gerne blande sig ;) jeg vil give john stigers ret, han sidder nok samme problem som jeg havde.

Til alle, ha' en fortsat god dag :o)
Avatar billede mugs Novice
30. september 2008 - 11:59 #9
peyersen7916 > larsgrau må da gerne blande sig, blot synes jeg en mere sigende kommentar var på sin plads.