Avatar billede drstein Novice
25. august 2008 - 20:55 Der er 2 kommentarer

Afvikling på Macintosh

Hej
Kan Dreamweaver til almindelig pc også afvikles på Mac? Eller skal man ud og købe en særlig udgave?

Hilsen
Dr. Stein
Avatar billede t-hviid Nybegynder
25. august 2008 - 21:24 #1
Jeg ved ikke efter at Adobe har overtaget det, men da det var maromedia var der både til pc og mac på samme cd-rom.
Avatar billede victor22 Nybegynder
12. september 2008 - 01:25 #2
Dreamweaver skal du bruge i en special udgave fra Adobe Dreamweaver CS3 for MAC.
man behøver nøgagtige navne på programmerne og versionerne der passer til de macs du bruger. altså om det er PowerPC macs, Intel macs etc.
Da de ældrer Mac egner sig ikke til at afvikle Weaver CS3

Du kan se og læse om de forskellige :
http://www.adobe.com/dk/products/creativesuite