Avatar billede masteraaen Novice
25. august 2008 - 10:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visitkort - nemt at vende tilbage

Hej.

Jeg har brug for at få lavet nogle visitkort. Jeg mener at have hørt om et sted, hvor man selv kan designe visitkortene.
Samtidig har jeg hørt, at man kan gemme disignet, så man kan genbruge det næste gang, evt. ved ansættelse af nye medarbejdere eller ved genbestilling.
Er der nogen, der kender til et sted, hvor det er muligt at genanvende skabeloner tilknyttet medarbejderne?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. august 2008 - 10:56 #1
Avatar billede ThomasK Nybegynder
25. august 2008 - 11:01 #2
Den her er god: www.vistaprint.dk
Avatar billede masteraaen Novice
26. august 2008 - 15:20 #3
Hejsa.

Jeg har selv fundet noget, jeg mener er bedre til mit behov (http://www.firmavisitkort.dk/). Men tak for hjælpen. Hvis I smider et svar deler jeg den 50/50.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 15:22 #4
skal ikke have :-)
Avatar billede ThomasK Nybegynder
26. august 2008 - 15:25 #5
Behøves ikke, meeen høster da gerne =) Its up to you og tak for at dele løsningen med os =)