Avatar billede helenen Nybegynder
24. august 2008 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotmail-fejl når der forsøget at vedhæfte en fil

Hej

Kan nogen af jer hjælpe mig?

Når jeg forsøger at vedhæfte en hvilken som helst fil i outlook får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Unable to load btrez.dll,DANISH"

Fejlen fremkomer allrede når jeg trykker på vedhæft knappen.
Avatar billede fk87 Nybegynder
24. august 2008 - 23:09 #1
Jeg kan ikke helt forstå hvorfor fejlen kun fremkommer, når du forsøger at vedhæfte en fil i dit mail program,for så vidt jeg ved er der tale om en bluetooth-fejl.

Fejlen opstår ofte når en reg. cleaner fejlagtigt har slettet nogle .WID filer. Så en mulig løsning kunne være at geninstaller Bluetooth driveren.

Husk også hvis der er tale om en bærbar computer, så skal denne driver også reinstalleres.

Håber du får løst problemet.
Avatar billede helenen Nybegynder
31. august 2008 - 14:53 #2
hmmm. Det er en bærbar, men den er ikke med indbygget bluetooth. Jeg har dog en bluetooth på USB. Skal jeg prøve at geninstallere den??
Avatar billede fk87 Nybegynder
08. september 2008 - 11:23 #3
Ja du kan prøve - men jeg må sige at jeg ikke er 100% sikker
Avatar billede helenen Nybegynder
09. september 2008 - 21:36 #4
hmmm - hjælper ikke.

Har skrevet til Hotmail, så lukker tråden
Avatar billede helenen Nybegynder
09. september 2008 - 21:36 #5
lukkes
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
06. oktober 2008 - 22:03 #6
Hej
Fandt du en løsning på problemet?? :)