Avatar billede helenen Nybegynder
24. august 2008 - 10:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrolproblemer på nettet nogle gange

Nogle gange er det som om min stavekontrol går amok. Når jeg forskellige skriver i diverse fora, er næsten alt det som jeg skriver understrejet med rød bølgestreger.

På proceslinien kan jeg se, at sproget er DA.

Nogen der skan fortælle, hvordan jeg kan sætte stopper for det??

+ kan man køre stavekontrol i gennem, når man fx er er ved at skrive et indlæg i dette forum eller mail via hotmail? Der sker ingenting når jeg trukker ctrl+F7
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. august 2008 - 15:08 #1
kan du kopierer et eksempel herind. hvor ligger din stavekontrol windows mail??
jeg mener ikke der er nogen stavekontrol i dette forum.
Avatar billede pazau Nybegynder
29. august 2008 - 14:53 #2
Der er stavekontrol i mange ting, i Firefox, i Microsoft Word og Works.

Hvilket program snakker du om?
Avatar billede helenen Nybegynder
31. august 2008 - 14:54 #3
Der er i explorer
Avatar billede reinelt Nybegynder
31. august 2008 - 15:30 #4
jeg kan ikke finde den i explorer, men i firefox ligger den under funktioner indstillinger, og avanceret er er markeret med et flueben men jeg kan ikke se
hvordan den virker. jeg har prøvet f7
Avatar billede helenen Nybegynder
09. september 2008 - 21:38 #5
hmmmm umiddelbart ikke meget at gøre. tråden lukkes