Avatar billede ouyllik Nybegynder
19. august 2008 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2hdder raid 1 non raid væk

jeg har 2 harddiske i raid funktion, som har virket uden problemer og det virker stadig,
men da jeg manglede plads var jeg ude og købe en ny harddisk,
da jeg satte den i virkede det som at alt gik glat,
da jeg startede min com skrev den i tray at den klargjorde min nye hdd og til sidst skrev den at den var klar til brug

men hvor er den henne?? kan ikke finde den nogen steder i windows. jeg kan se den i biosen og jeg kan sen den i intel storage manager men den er væk i windows hjælp:D
Avatar billede ouyllik Nybegynder
19. august 2008 - 19:48 #1
ved ikke hvordan man for lukket er klaret:D
Avatar billede haverslev Novice
19. august 2008 - 19:49 #2
Prøv:
H-klik på Denne computer, vælg Administrer.
Klik på Diskhåndtering i venstre side
Nu skullu du gerne kunne se dine enheder (diske)
H-klik på din nye disk og vælg opret partition og derefter formatere
Avatar billede haverslev Novice
19. august 2008 - 19:50 #3
Avatar billede ouyllik Nybegynder
12. februar 2014 - 19:59 #4
sådan