Avatar billede allanthiim Nybegynder
17. august 2008 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AVG siger. a bin file is missing.

min avg vil ikke hente opdateringer.
når jeg gør det og vil instalere opdateringerne så får jeg teksten.a bin file is missing.og kan ikke komme vidre.
jeg har prøvet at afinstalere programmet og hente den igen men det hjælper ikke.
hvad er der at gøre ved problemet.?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. august 2008 - 10:38 #1
Der er mange der åbenbart har det problem.

Der er et forslag til en løsning Dubhy63 Aug 16, 08 at 04:53PM http://www.neoseeker.com/forums/62/t1216894-avg-free-8-bin-file-missing/
Avatar billede allanthiim Nybegynder
17. august 2008 - 11:51 #2
her skulle løsningen komme.

start avg update.
click update now.
så kommer der en list med alle opdateringerne.
click så på more information linket.
så kommer man til en avg hjemmeside,i bunden af den side er der nogle opdateringer,
hent og gem dem en efter en i en mappe.dog skal den sidste ikke hentes da det er den der laver bøvl i avg.
så cancel opdateringerne.
click så på tools.
vælg update from directory.
find så den mappe du har gemt updateringerne i og opdater så.
så skulle det gerne virke.
Avatar billede lunasdatter Nybegynder
17. august 2008 - 12:09 #3
Jubii det funker nu..
Men så har jeg lige et spørgsmål.. hvad når næste opdatering kommer.. skal jeg så i tool og ændre noget igen??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. august 2008 - 12:17 #4
Mon ikke AVG får rettet fejlen så det virker næste gang.
Avatar billede allanthiim Nybegynder
06. marts 2013 - 21:33 #5
lukket