Avatar billede hto78dg Nybegynder
16. august 2008 - 12:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til Asus TV FM 7135lp

Hej Eksperter

Jeg har fået fingre i et Asus TV/FM 7135lp tv Tuner kort.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogen driver til det nogen steder. Jeg kører med Vista 64 bit, men ville som ikke det kunne køre med en XP driver. Kortet er tudsegammlet.
Er der noge der kan finde eller ligger inde med sådan en driver. Jeg har søgt og søgt og jeg kan intet finde :(
Avatar billede Jensen DK Novice
16. august 2008 - 13:10 #1
Du skal slet ikke regne med at der findes en driver til 64 bit.
Avatar billede hto78dg Nybegynder
16. august 2008 - 18:56 #2
Så jeg kan godt smide det kort ud ?
Avatar billede haverslev Novice
16. august 2008 - 19:23 #3
Har du tjeket disse?
Har ikke selv hentet disse, så jeg ved ikke om disse drivere også er til 64bit
ftp://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/TV%20FM%20CARD/

Men her er ihvertfald 64bit under TV/Radio:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=ASUS%20TV%20FM%207135
Avatar billede Jensen DK Novice
17. august 2008 - 06:41 #4
Hvis du er meget uheldig og ikke finde en driver til Vista 64bit, så kan du prøve om du kan sælge kortet, der må være en driver til Win 98 eller XP,og ellers kan det smides ud som miljø affald.
Avatar billede haverslev Novice
17. august 2008 - 08:32 #5
LOL et svar :-)
Avatar billede hto78dg Nybegynder
17. august 2008 - 13:21 #6
Hehe ok.
Haverslev. Tusidn tak for dine links, jeg har forsøgt, men mit mediacenter kan ikke finde kortet :( I hvert fald mange tak for hjælpen :)