Avatar billede jbroegger Nybegynder
16. august 2008 - 01:37 Der er 2 kommentarer

Opgave i access

Jeg søger en person der kan access (studerende, freelancer eller efterlønner)

Opgaven er at lavet et micro CRM system med brugerstyring, skal i drift inden 20 dage.

CRM skal indeholde
Firmakartotek
  Person kartotek
      Aktiviteter på den enkelte person
3 rapporter
3 søgefunktioner (firma, person og alt)
samt skærmbilleder hertil

Herefter skal systemet udbygges over det næste år, til at indeholde langt flere elementer, så det passer perfekt til vores virksomhed.

Hvis vedkommende kan:
Access generelt
Programmere funktioner forskellige funktioner til bl.a søgning og integration etc.
MS SQL database
Konverter data

Arbejdsprocessen vil være at vi sammen beskriver et element, personen giver et estimat på at lave løsningen, og efter udviklingen, betales løn. Alle elementer vil kunne laves på under 20 timer pr. element.

Man vil kunne løse opgaven via remote desktop alle steder fra, så der er ikke krav til bopæl.

Er du den rette eller kende du vedkommende, så får du pointene.
Avatar billede victor22 Nybegynder
16. august 2008 - 02:14 #1
Jeg kender en meget god kandidat til din beskrivelse - hvis du giver mig en mail adresse få jeg ham til at kontakte dig - du kan sende mailinfo samt måske telefonnummer til min adresse mail@post1.dansknet.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2008 - 22:40 #2
Kontakt spg.eksperten@gmail.com

...og for en anden god gangs skyld, så er der en kategori for opgaver og det gåes det vist meget op i!~)