Opgave i access
Jeg søger en person der kan access (studerende, freelancer eller efterlønner)Opgaven er at lavet et micro CRM system med brugerstyring, skal i drift inden 20 dage.
CRM skal indeholde
Firmakartotek
Person kartotek
Aktiviteter på den enkelte person
3 rapporter
3 søgefunktioner (firma, person og alt)
samt skærmbilleder hertil
Herefter skal systemet udbygges over det næste år, til at indeholde langt flere elementer, så det passer perfekt til vores virksomhed.
Hvis vedkommende kan:
Access generelt
Programmere funktioner forskellige funktioner til bl.a søgning og integration etc.
MS SQL database
Konverter data
Arbejdsprocessen vil være at vi sammen beskriver et element, personen giver et estimat på at lave løsningen, og efter udviklingen, betales løn. Alle elementer vil kunne laves på under 20 timer pr. element.
Man vil kunne løse opgaven via remote desktop alle steder fra, så der er ikke krav til bopæl.
Er du den rette eller kende du vedkommende, så får du pointene.