Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
14. august 2008 - 08:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Integrated Windows Authentication - app.config

Jeg har et Windowsprogram, der skal kunne hente en fil på en webserver og gemme den på brugerens lokale pc. Serverne er sat op til Integrated Windows Authentication, men alligevel er jeg nødt til at bruge dette:

myWebClient.Credentials = New NetworkCredential("Windows username", "Windows password")

for at downloade filen. Er der noget specifikt man skal skrive i fx. app.config for at være sikker på, at programmet bruger Integrated Windows Authentication?
Avatar billede xharze Nybegynder
26. august 2008 - 23:14 #1
Du skal også tilføje <identity impersonate="true" /> således at serveren bruger Windows Authentication til at tilgå filen, ellers bruges brugeren der køre IIS servicen til at tilgå filen.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
27. august 2008 - 17:51 #2
Skal den stå et bestemt sted? Jeg får meldingen: Configuration system failed to initialize.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. september 2010 - 12:28 #3
Lukkes grundet alder.