Avatar billede uebelin Nybegynder
12. august 2008 - 20:52 Der er 4 kommentarer

Skærmbillede hopper

Meget anstrengende problem: Mit skærmbillede er begyndt på jævnligt - ikke konstant - at hoppe op og ned. Til at starte med kun i internet explorer men efterhånden også i officeprogrammer. Kører XP på en tre år gammel Medion pc
12. august 2008 - 22:22 #1
Lidt mere info:

Linux, Unix, Win98, ME, Win2000, XP, Vista, ???

Bærbar, Stationær ?

Grafikkort ? Model/type

Skærm ? Model/type
12. august 2008 - 22:25 #2
Næsten velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede steendohrn Nybegynder
22. august 2008 - 21:48 #3
Lidt mere info: XP m. service pack 3, stationær, skærmkortet er det standardmonterede og hedder Medion Radeon X740XL. Skærmen er en Eizo fladskærm.
23. august 2008 - 00:09 #4
Del problemet på midten:
* Prøv med en anden skærm på din PC
* Prøv din skærm på en anden PC