Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. august 2008 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP kan ikke se indsatte .jpg filer

Når jeg lukke en mail op med et JPG- billede, som f.eks. en tilbudsmail, er det eneste jeg ser på skærmen en tom mail med et rødt kryds for oven til venstre, som hvis f.eks. en webside-programmør har glemt at uploade et indsat billede til den server som hoaster hjemmesiden.

Jeg synes selv jeg har forsøgt at muligt under indstillinger for at afhjælpe fejlen, uden held

Jeg bruger Outlook fra Office 2003 (Ikke Outlook Expres)

Jeg kan selv sætte et jpg-billede på mine egne mails og sende dem uden problemer så modtageren kan se dem!
Avatar billede vejmand Juniormester
12. august 2008 - 16:03 #1
Avatar billede digitalmann Nybegynder
12. august 2008 - 23:13 #2
Det hjalp desværre ikke, så mysteriet lever stadig :-(
Avatar billede digitalmann Nybegynder
11. november 2008 - 08:57 #3
øv :-(
Avatar billede potheron Nybegynder
12. november 2008 - 18:39 #4
Du skal åbne dit mailprogram/Funktioner/Indstillinger/Sikkerhed.

Gå ned i bjælken "Skift indstillinger for automatisk hentning" og tryk ok.

Så skulle det virke.
Avatar billede potheron Nybegynder
12. november 2008 - 18:40 #5
Glemte lige at skrive, at du skal fjerne fluebenet, og derefter trykke ok.
Sorry.