Avatar billede bodyguard Nybegynder
12. august 2008 - 02:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gridview i ASP Classic

Hejsa Eksperter,

Og inden i slår mig ned med jeres tastaturer, så ved jeg godt at GridView er til ASP.Net...

Mit spørgsmål går på at jeg savner at kunne navigere i en liste men pil-tasterne...

Ligesom man ser her:
http://www.activewidgets.com/grid/

Til dem af jer der er så heldige at have WebExchange, så prøv lige at klikke på "Kontaktpersoner" og vælg "Telefonliste" visning. Se nu hvor nemt og enkelt man kan navigere op og ned med pil-tasterne og oveni købet bruge "Enter" til at få åbnet et popup vindue...

Det er satme lækkert og nu har jeg brugt næste fem timer på først at skille sourcekoden i WebExchange ad, men selvfølgelig uden at kunne få noget brugbart ud af det, det er jo M$ Windows, og så efterfølgende på at gennemsøge google...

Så nu håber jeg satme at der sidder en frisker imellem jer såkaldte eksperter som kan hjælpe mig med en løsning :o)
Avatar billede softspot Forsker
12. august 2008 - 08:03 #1
Det lyder som en JavaScript-opgave mere end en ASP Classic-opgave.

Hvorfor køber du ikke bare en licens til ActiveWidgets 2.5?
Avatar billede bodyguard Nybegynder
16. maj 2010 - 20:35 #2
Lukket