Avatar billede nyhuus Nybegynder
10. august 2008 - 17:13 Der er 1 løsning

Log på msn via command line / opstarts paramenter

Hej.

Jeg har 2 stk messenger hvor den ene starter automatisk op (logger dog ikke på)

Også skal jeg ind og åbne msn igen for at få vindue nr 2 op, her vælger jeg så min anden account.

Det skal lige siges jeg bruger MSN plus for at få denne funktion.

Kender i noget til om man kan starte msn / msn plus med et opstarts parament, hvor man siger hvilken account den skal starte med?

Så kunne jeg nemlig putte det ind i regestrings databasen så begge selv starter op, det går ikke noget hvis de ikke logger på, bare de starter op.

På forhånd mange tak :)
Avatar billede nyhuus Nybegynder
10. september 2008 - 15:07 #1
Lukket