Avatar billede garderen Nybegynder
10. august 2008 - 15:15 Der er 8 kommentarer

Microsoft updates kan ikke installeres

Hej

Jeg har sat to HP arbejdsstationer op. De kom med vista, og en downgrade til XP Pro. Dette var præinstalleret, så de downgradede første gang jeg tændte maskinerne.
Herefter installerede jeg netværksudgaven af service pack 3.

Derudover er der ikke kommet andet på maskinen, end to tegneprogrammer, og McAfee Virusscan.

Men problemet er at maskinerne ikke vil opdatere. Når jeg går ind på Microsoft Update, så søger den fint efter opdateringer, og finder også en liste med ca 20 opdateringer.
Der er heller ikke noget problem med at hente dem.
Men uanset hvor mange gange jeg prøver, så vil de ikke installeres.
Jeg får ingen yderligere besked end: "Følgende opdateringer blev ikke installeret". Og så en liste over dem.
Jeg kan ikke rigtigt lure hvad der er galt.
Kan nogen hjælpe mig?

Mvh Garderen
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 15:34 #1
Avatar billede hcma Novice
10. august 2008 - 15:41 #2
Avatar billede torben lind Forsker
10. august 2008 - 17:22 #3
hej hcma.
undskyld at jeg blander mig i dette spørgsmål,men kan du ikke lægge et svar til mig,så vi kan få lukket mit spørgsmål,ang. internet forbindelse.
Med venlig hilsen
torben lind
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 17:44 #4
torbenlind >> Husk link: http://www.eksperten.dk/spm/840308
Avatar billede hcma Novice
10. august 2008 - 17:47 #5
så har jeg svaret i det andet spørgsmål : )  (er kun hjemme i week-enden)
Avatar billede garderen Nybegynder
10. august 2008 - 22:33 #6
Hej

Jeg siger tusind tak for de gode links.
Mit problem er løst.

Endnu en gang tak for den hurtige hjælp

Mvh Charlie
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 22:47 #7
Velbekomme.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2008 - 22:56 #8