Avatar billede pentium4 Juniormester
09. august 2008 - 12:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Prb. m. google i opera

Den kan sagtens finde www.google.dk, men når jeg så skriver noget i søgefeltet kommer der bare et timeglas frem og så sker der ikke mere.
Jeg har ikke samme prb. i IE

Jeg har haft prøvet at geninstallere opera op på et tidspunkt hvor jeg sad og kiggede under funktioner og sluttede med at trykke ok, skrev den noget med at den ikke kunne finde "msvcr71.dll" og den har jeg så hentet og lagt ind, men det hjalp ikke. Jeg læste også et spørgsmål herinde, hvor der var en som skrev noget om "Microsoft .NET Framework" til en som havde med "msvcr71.dll" så det program har jeg også hentet og installeret og det hjalp heller ikke...

Jeg har:

Windows XP Pro SP3 DK
Opera 9.51
Avatar billede pentium4 Juniormester
09. august 2008 - 15:08 #1
Jeg glemte at skrive, at jeg har "McAfee Security Suite Platinum" som bl.a.  virusprogram...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. august 2008 - 23:20 #2
Holder hele panelet sommerferie ???
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. august 2008 - 15:22 #3
Er denne gruppe helt død eller hvad sker der ???
Avatar billede w13 Novice
12. august 2008 - 15:24 #4
Der er nok bare ikke mange, der bruger Opera. :P

Jeg kan fint søge på Google.
Avatar billede olebole Juniormester
13. august 2008 - 01:41 #5
<ole>

- heller ingen problemer her  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede pentium4 Juniormester
20. august 2008 - 12:26 #6
Den kom lige frem med at der var kommet en ny version som jeg nu har installeret og der er nu ikke problemer med google mere.
Den nye version er 9.52

Jeg tager selv point'ne sa der ikke var nogen brugbare svar...