Avatar billede windll Nybegynder
04. august 2008 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lidt sql hjælp søges

Hej jeg er ved at lave et system til mig selv hvor jeg geren vil have det sådan at jeg bare kan søge på debitorID og så får jeg det samle beløb som der skyldes men jeg er lidt usikker på hvordan..

Mit tabeler er som
>>DEBITOR
  DEBITORID
  DEBITORNAVN
>>DEBITOR_ORDER
  ORDERID
  DEBITORID
  ORDERDATO
>>DEBITOR_ORDERLINE
  ORDERLINEID
  ORDERID
  ORDERVAREID
  ORDERVARENAVN
  ORDERVAREPRIS
  ORDERVAREANTAL

Jeg vil så gerne have det sådan at hvis jeg søger på Debitor 1 så får jeg af vide han hans konto er null og søger jeg så på Debitor nr 2 får jeg af vide han skylder 480 kr som så dækker over to faktura
Avatar billede windll Nybegynder
04. august 2008 - 17:39 #1
Har selv funde en løsning
Avatar billede windll Nybegynder
04. august 2008 - 17:39 #2
Lukket