Avatar billede Slettet bruger
02. august 2008 - 17:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

adsl udstyr fra tdc kaseres

vi har en tdc linie som bliver flyttet til en anden adresse
nogle dage efter får vi brev at udstyret ikke kan bruges igen og skal smides ud til en genbrugs station .

når du de siger man kan smide det ud på skrift ,hvordan låser man så sådan en speedstream op

hvordan tilgår man dens interface

udstyret er jo mit da de på skrift har kaseret det og bedt mig om og smide det ud

samme gælder skille filteret .

hvad udstyr bruger tdc idag siden de smider siemens udstyr ud nu ?
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2008 - 17:46 #1
Det er ikke nødvendigvis fordi udstyr er gammelt, men at Administrationen af ældre udstyr til tider koster mere end hvad nyt koster.
Avatar billede Beach Mester
04. august 2008 - 00:18 #2
Hvad er det for en model du har?

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2008 - 10:24 #3
jeg har ikke modemmet lige her da det stadig sidder på den anden adresse .

men der er et speedstream modem ,den flade hvide der har lysdioderne i fladen ved fronten ..

den er ca 12x12 cm i str
Avatar billede Beach Mester
04. august 2008 - 14:02 #4
Du kan google TDC´s site og finde info omkring how2doo, men kan se der er flere forskellige stykker software afh. af hvilket modem det er.

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2008 - 23:02 #5
de har styr på det hos tdc .

det brev som de havde sendt kendte de ikke noget til ,udstyret måtte foralt i verden ikke smides ud sagde de  men skulle genbruges på adressen linien flyttes til .
Avatar billede Beach Mester
08. august 2008 - 23:13 #6
Og du har selvfølgelig gemt det brev hvor der står du må kassere det ikk?

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2008 - 23:26 #7
klart ,det er gemt i mappen .

>beach

vil du have lidt poing så opretter jeg lidt til dig
Avatar billede Beach Mester
08. august 2008 - 23:58 #8
Nej nej, syntes bare det er lidt sjovt at de først mener det ene og derefter det andet *S*

God Weekend

//Beach