Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
30. juli 2008 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virtual server på SBS

Vi tænker på at for vores kunders server hostede hos os.
Derved tænkte vi om vi kunne bruge virtual server til at lave flere servere i en server?

Kan det give konflikt at der er flere domæner, når de ikke hedder det samme?

Bemærk vi køre Small business servere.

Hilsen Mads
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. august 2008 - 11:04 #1
Det afhænger nok lidt af hvordan jeres setup er skruet sammen, men hvis I sørger for en separation af de virtuelle miljøer med noget ordentligt virtualiserings-software, og får lavet nogle VLANs til at skille netværkstrafikken ad skulle det ikke give den store ballade :)
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. august 2008 - 11:06 #2
Glemte lige at skrive, at såfremt de servere ikke kører DHCP overfor klienter kan de ikke konflikte med hinanden - så ovenstående er nok mest for jeres egen r... så I ikke bliver rodet ind i en evt. sag om en kunde som har stjålet data fra en anden.
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
01. august 2008 - 11:44 #3
tak
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. august 2008 - 11:49 #4
Selv tak :)