Avatar billede danmarlin Praktikant
29. juli 2008 - 15:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor kommer programguiden fra i mediecenter ?

Nok ikke den rigtige kategori jeg har oprettet dette spørgsmål i, men jeg prøver alligvel om nogen ved.....
hvor programguiden i xp mediecenter kommer fra.

Jeg ser TV via xp mediecenter og har her programguiden fra de forskellige kanaler som jeg modtager fra TDC kabelTV.
Jeg mangler dog guiden fra TV2 news. Har ledt hele programguiden igennem i mediecenteret men den er der ikke.

Kontaktede TDC YouSee samt TV2. Ingen ved hvor den kommer fra.

Er der nogen herinde der ved det ?
Avatar billede danmarlin Praktikant
01. august 2008 - 11:21 #1
Opfølgning:
Jeg fandt ud af at programguiden kom fra Broadcasting Dataservices i England.
Skrev en mail til dem og fik lyn-hurtigt svar om, at de kun sendte guiden videre
udfra hvad Microsoft bad dem om.
Ergo......det er åbenbart Microsoft der står for hvilke programmer der skal udsendes
programguide på.
Nu prøver jeg så at få et svar fra Microsoft.......det tager nok sin tid
Avatar billede danmarlin Praktikant
24. januar 2009 - 11:47 #2
lukker