Avatar billede ouyllik Nybegynder
24. juli 2008 - 23:35 Der er 1 kommentar

WoW fryser prøvet og læst meget

Min computer fryser efter lidt tid i wow en eller flere windows åbnet gør ingen forksel, alle addons er slået fra. jeg kan høre musikken spiller vider som om intet var hent men det hele fryser.

Jeg har prøvet rigtig mange ting og har læst indlæg men intet synes at virke for mig.

Har lige købt ny computer og skulle gerne have alle updates, har downloadet den nye catalyst en hotfix til 64 windows vista brugere og andre opdateringer.

Specs:
Windows vista 64 ultimate
Intel xeon cpu w5420 @ 2,50ghz 4kernet *2
1 harddisk 1TB
Bundkort d5400xs intel
ati radeon 3870x2 *2
8GB ram
har 2 skærme men regner ikke med det har noget at sige

tusind tak for jeres ulejlighed
Avatar billede ouyllik Nybegynder
25. juli 2008 - 00:03 #1
Hejsa vil lige skrive at fejlen sker gerne hvis prøver at åbne flere wow, wow så en wow går i stå kan jeg ikke fjerne den fra jobliste på nogen som helst måde og den næste .exe ting jeg starter får så computeren til at fryse