Avatar billede mik789 Nybegynder
24. juli 2008 - 06:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sorter (bogmærker) efter navn

I den nye Firefox 3 er der ændret på den funktion hvor man kan sortere bogmærker efter navn. I de gamle versioner kunne man højreklikke på et bogmærke og så vælge Sorter efter navn. Det kan man ikke længere. Man skal nu omkring Arranger bogmærker. Her kan man under Vis vælge Sorter - Efter navn. Problemet er bare at når man så bruger sine bogmærker er de stadig ikke sorteret, men bare lagt i listen efter hvornår de er tilføjet.

Så: hvordan sorterer man bogmærker efter navn i FF3?

//mik
Avatar billede mik789 Nybegynder
30. juli 2008 - 08:29 #1
tænk at ingen kan svare på det? skal måske sende spørgsmålet videre til Mozilla?
Avatar billede mik789 Nybegynder
31. oktober 2010 - 16:35 #2
lukker sp