Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
22. juli 2008 - 23:38 Der er 1 kommentar

HDMI-stik slår fra ved standby

Hej

jeg har tilknyttet min com. til mit sony 40 t. w3000 via HDMI. det virker fint, men når jeg lader computeren være tændt og skifter over og ser lidt tv, mister tv og computer kontakten når computeren går på standby.
normalt rykker man bare lige på musen og så tager den kontakt igen, men der er bare sort skærm.

Nogen der ved hvorfor og har en løsning?

Tak Danny
Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
22. juli 2008 - 23:45 #1
Jeg glemte lige at tilføje at det virker igen når jeg tager HDMI-stikket ind og ud af TV´et.