Avatar billede montanus Nybegynder
22. juni 2001 - 21:35 Der er 8 kommentarer

FTP-server

Jeg har brugt g6 til at lave ftpserver med i 6 md, men jeg vil have et program der har flere muligheder i sig (options). Jeg prøvede Serv-U, kunne ikke lide det, jeg kender ikke andre og g6 er sq det eneste jeg kender...
er der flere programmer til at lave ftpserver med?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
22. juni 2001 - 21:43 #1
www.proftpd.org <- Den bedste ftpserver !
Avatar billede montanus Nybegynder
22. juni 2001 - 21:44 #2
ved du om den  erbedre end g6?
Avatar billede montanus Nybegynder
22. juni 2001 - 21:46 #3
109334979 ICA# - hvis jeg lige må stille dig et spørgsmål om, noget Exerpterne ikke er glade for!
Avatar billede montanus Nybegynder
22. juni 2001 - 21:48 #4
ICQ even
Avatar billede vladimirr Nybegynder
22. juni 2001 - 21:53 #5
Proftpd er kun til Linux, og Ja, det er bedre end g6 !
Avatar billede strych9 Praktikant
22. juni 2001 - 22:32 #6
hmm den bedste af dem alle er glftpd, men den er desværre også kun til unix. Der findes imidlertid en vellignende klon (ihvert fald set fra klient siden) som hedder Raiden ftpd. Den er desværre svær at sætte op, men hvis du har tålmodighed til det så gør det..
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2001 - 01:34 #7
Server-U er da eller en af de bedste. Jeg bruger server-U på windows 2000 server, da server-U på væsenlige områder er bedere end server 2000
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2001 - 01:35 #8
www.sambar.com , den kører jeg med under windows 98, paralel med server-U under windows 2000. Sambar er en multi server, som kan mange forskellige funktioner.