Avatar billede accessbruger1 Nybegynder
22. juli 2008 - 16:12 Der er 8 kommentarer

Problemer med visning af underformular

Nu og da forsvinder visningen af underformular i hovedformular og dermed også ved udskrivning af rapport.
Hvad kan der ligge til grund for det?
Avatar billede mugs Novice
22. juli 2008 - 16:15 #1
Har du nogen indikation af, hvad du foretager dig når underformularen forsvinder?
Har du nogen overordnede / underordnede felter der kæder formularene sammen, og er du sikker på, at der er felter i underformularen der matcher mainform?
Avatar billede accessbruger1 Nybegynder
22. juli 2008 - 16:30 #2
Jeg har ingen indikation af hvorfor underformularen forsvinder

Overordnede og underordnede felter er korrekt kædet sammen og matcher mainform.
Avatar billede mugs Novice
22. juli 2008 - 16:53 #3
Kan du sende din db som en .zip fil til:

mugs snabelting mail.dk

så ser jeg på den senere.
Avatar billede accessbruger1 Nybegynder
22. juli 2008 - 23:36 #4
mugs
Det får jeg nok ikke lov til, er jeg bange for.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2008 - 01:02 #5
Der er ingen hits i din underformular, hvis du prøver at køre den forespørgsel, som er kilden, så er der ingen poster!~)

Hvis man kan redigere i forespørgslen, så kan du sætte egenskaben for tillad tilføjelser (eller noget i den retning) til  ja, så vil du se en tom post...
Avatar billede accessbruger1 Nybegynder
26. august 2008 - 22:22 #6
Har ikke glemt jer, har været på ferie. Forsøger at komme snart igen.
Avatar billede mugs Novice
26. august 2008 - 22:26 #7
OK
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2008 - 08:09 #8
Hvordan går det?~)