Avatar billede mdarken Nybegynder
21. juli 2008 - 17:48 Der er 1 kommentar

Java og Excel

Hej
Jeg mangler et program, der kan tage priser fra forskellige leverandører (excel-filer), og så sammenligne dem i et java-program eller hvad der er smartest. Hvis nogen har lyst kan vi tage en snak, enten over mail: martindarken(AT)gmail.com eller over msn som er samme adresse.
Avatar billede ereinion Nybegynder
26. juli 2008 - 02:54 #1
Har varene de samme navne/produktnumre hos de forskellige leverandører? Ellers vil en sådan løsning nok gå hen og blive ret kompleks (og dyr).