Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
21. juli 2008 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på tekst på min fladskærm

Jeg har et 40´ tommer sony som min com kører igennem. Men når jeg sidder i min sofa kan jeg ikke se teksten fordi det er for småt.

Jeg har ændret størrelse på DPI (display) og sat den op. det løser til dels problemet med ikoner på desktoppen men ikke når jeg åbner en browser.

kan man ændre dette?

Tak Danny
Avatar billede peet-49 Novice
21. juli 2008 - 13:11 #1
Brug tekst zoom, det er normalt en knap til det på fjerneren. Ellers må du i menuen.
Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
21. juli 2008 - 13:41 #2
Ja zoom det virker rimeligt. Men så kan jeg jo ikke se hele skærmen og kan blandt andet ikke gå tilbage så skal jeg 4 forskellige muligheder igennem for at nå til bred for så igen at skulle trykke ind på zoom. det går ikke!.

Når du siger menu hvad for en menu mener du så?
Avatar billede coderdk Praktikant
21. juli 2008 - 14:11 #3
CTRL+<PLUS> forstørrer teksten i en browswe, CTRL+<MINUS> formindsker, CTRL+<NUL> nulstiller som regel...
Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
21. juli 2008 - 14:35 #4
Mange tak for hjælpen lige hvad jeg søgte!!!
Avatar billede coderdk Praktikant
21. juli 2008 - 15:16 #5
ok :)