Avatar billede nph12 Nybegynder
18. juli 2008 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bruger jeg feltkoden database?

Hej
Jeg har et excel-ark hvor jeg har en del kolonner. Jeg bruger excel-arket i forbindelse med noget brevfletning. Jeg kunne godt tænke mig, at hente nogle data fra min datakilde. Hvordan bruger jeg feltkoden data, så jeg kan hente det data jeg har brug for? Hvordan laver jeg en forespørgelse som henter data fra bestemte kolonner, hvor en bestemt kolonne er lig et kriterie?

Jeg har fundet lidt om feltkoden database her:
http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP051862061030.aspx

Hvis der er andre måder man kan lave det på som f.eks. VBA, så hører jeg gerne om det.

På forhånd mange tak
Avatar billede nph12 Nybegynder
18. juli 2008 - 23:27 #1
Jeh har fundet det til at virke nu:-) Dog mangler jeg at få alle felterne opdateret for hver post som udskrives i brevfletningen. Hvordan gør man dette?
Avatar billede nph12 Nybegynder
19. juli 2008 - 20:32 #2
Hvordan får jeg siderne i min brevfletning opdateret, når jeg vælger en ny post i "Guiden brevfletning". Mit udtræk fra min datakilder bliver ikke automatisk opdateret lige som feltkoderne bliver. Nogen idéer, hvordan jeg kan få opdateret alt i min brevfletning (hvor jeg vælger ny post)?
Avatar billede nph12 Nybegynder
02. august 2008 - 17:20 #3
Lukker