Avatar billede mikabika Nybegynder
15. juli 2008 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor lukker internetforbindelse ned, selvom den er connected ?

Hvorfor lukker internetforbindelse ned, selvom den er connected ?  60 point fra mikabika

X Min internetforbindelse (TDC bredbånd via telefon) lukker ned, selvom forbindelsen ER der.Min bærbare kan sagtens komme på, men den stationære kan ikke. Den sender kun ganske få packets og modtager 3 i løbet af den sidste halve time. Jeg har, som et forsøg fjernet firewall og antivirus for at se, om dette var årsagen. Det er det ikke !

Jeg har ikke flere gendannelse tilbage og har hurtig brug for hjælp - og mange point at give af !!

Sommerhilsner

Ea
Avatar billede leif Seniormester
15. juli 2008 - 15:30 #1
Hvorfor opretter du flere tråde om samme problem ? Det er unødvendigt og ikke ens betydende med hurtigere hjælp. Så luk venligst det ene i henhold til Reglerne §2.1.11

http://www.eksperten.dk/spm/838377
http://www.eksperten.dk/spm/838380
Avatar billede mikabika Nybegynder
31. marts 2010 - 18:45 #2
Hej Leif

Hvis din fritidsbeskæftigelse er at lege vagthund overfor nye, der prøver at hitte ud af, præcis hvordan man gør - og måske kommer til at gøre noget forkert...så er det på tide at finde noget andet at lave. Jeg er ikke interesseret i yderligere mails fra dig.

Jeg har ikke brug for at blive skældt ud af dig. Hvis du i stedet havde hjulpet mig med at nedlægge det spørgsmål, jeg ikke behøvede ville du faktisk ha' hjulpet en nybegynder - i stedet for bare at maile mig en bebrejdelse. Og opnået det samme.

Dette site er IKKE specielt let at finde rundt i - og jeg arbejder med brugervenlighed på sites til daglig. Så jeg ved, hvad jeg taler om.