Avatar billede martin_shearer Nybegynder
13. juli 2008 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se sider ?

Hej

jeg har fået et problem på den bærbar. Jeg kan pludslig ikke se internet sider. jeg har fin nok forbindelse. jeg kan også bruge skype.

Men jeg kan ikke bruge internet explorer. Når jeg forsøger at bruge den, får jeg bare en side med fejlen "IE kan ikke vise websiden."

Hvad kan jeg gøre ? har scanner med diverse programmer. uden at finde noget som helst.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 19:43 #1
Bruger du ZoneAlarm som firewall?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 19:45 #2
Hvis ja, så er det en opdatering fra Windows der driller: http://www.eksperten.dk/spm/837671
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
13. juli 2008 - 20:16 #3
Hi

det var problemet. fadt frem til det inden dit svar. men smid ige et svar.

hetede den fiks fra zonealarm. men den hjalp ikke. så afinstallerede det windows update fix.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2008 - 20:27 #4
Oki, godt du fik det fikset.  :-)