Avatar billede kasperbws Nybegynder
11. juli 2008 - 20:54 Der er 4 kommentarer

Lag i alle spil i Vista

Mjello.

Jeg har et problem som er ved at gøre mig sindsyg. ALLE spil, ja, sådan set alt 3D-grafik afviklet på min Vista-computer lagger. Grafikken kører fint de første 4-5 sekunder, så kommer der et "hak" på 0,1 sekund og så kører det fint i 4-5 sekunder igen, og sådan fortsætter det. Det er uanset skærmopløsning eller valgt kvalitet i spillet.

Jeg har naturligvis hentet de sidste nye opdateringer til alt, og har ligeledes prøvet at finde forskellige tråde om det på nettet, da jeg kan se jeg ikke er den eneste med det problem. Synes dog ikke rigtig jeg kan finde en eneste tråd der giver en løsning, udover det er blevet nævnt det kan have noget med en firewall at gøre, eller noget med et-eller-andet trådløst netværk hvor Vista selv i intervaller selv søger efter netværk, som så skulle få computern til at lagge. Men nu kører min computer bare gennem en router, så det kan vel ikke være det, der er problemet.

Jeg håber nogen derude har en vidunder-løsning på mit problem.
11. juli 2008 - 21:41 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede kasperbws Nybegynder
12. juli 2008 - 02:46 #3
Så skulle de være lukket, vender lige tilbage med en HJT når jeg kommer hjem. Tvivler dog på det er en virus, jeg har just installeret AVG og ad-aware. Tror mere den virus jeg har fået hedder Vista :)
12. juli 2008 - 08:34 #4
(Jeg kender også den Virus - mere under navnet Microsoft *GH*)