Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. juli 2008 - 18:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Efter ændringer i Dataset vil den gemme den som en ny fil !

Hej..

Jeg arbejder i Visual Studio 2008, og har lavet flere hjemmesider færdig uden at få dette problem.

Jeg har oprettede et dataset som er tilknyttede til en ObjectDataSource, men hvis jeg åbner dataset'et og gemmer, beder den mig om at angive filnavn som om at det er en ny fil , og det er ikke muligt at gemme oveni!

Er der nogen som ved hvordan man kan løse dette problem ? kan det evt. have noget at gøre med at jeg har ændrede min connectionstring til en fjernserver istedet for en db-fil?

På forhånd tak
Scorp-D
Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. juli 2008 - 19:04 #1
Lille rettelse.... Det er alt som jeg prøver at gemme nu, hvor jeg bliver bedt om at angive nyt filnavn...
Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. juli 2008 - 21:08 #2
Nåh problem løst....

Visual studio advarer ikke om pladsmangel, og selvom VS var installere på C:, projektet lå på D:, kunne den ikke køre fordi E: var løbet tør for plads....