Avatar billede honeybetty Nybegynder
11. juli 2008 - 15:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

skal vista firewall slås fra og hvordan

Købt bærbar med 6o dages McAfee sikkerheds program.
Har tror jeg afinstalleret det korrekt.
Har installeret Bullguard free version i stedet men
vista firewall er hele tiden i konflikt med Bullguard.
Spøger McAfee stadig?
Hvorfor kommer win.vista firewalls hele tide frem når
jeg nu har slået firewalls fra så mange gange?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. juli 2008 - 16:34 #1
Mcafee efterlader som regel rester. Dette værktøj skulle fjerne dem http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe

Gratis Bullguard ? Det har jeg aldrig hørt om. Hvor finder du den ?
Avatar billede ejldk Nybegynder
11. juli 2008 - 18:22 #2
"Gratis Bullguard ? Det har jeg aldrig hørt om. Hvor finder du den ?"
<ironi>
thepiratebay.com. En skide go side med en masse gratis ting man kan downloade!
</ironi>
Avatar billede honeybetty Nybegynder
11. juli 2008 - 22:15 #3
Hej igen.
Tak for hjælpen forevernewbie. Det ser desværre ikke ud til at det hjalp på problemet.
Der kommer stadig et lille røde skjold med hvidt kryds i op i proces linien. Sikkerheds meddelse fra windows.
endnu engang skal jeg lukke for windows firewall og aktivere bullguards.
Læste et andet sted at jeg kunne slå windows firewall fra således: Tryk flag + R.
Derfra services msc? Jeg tør godt, men hvad så?
Ejldk grin du bare, jeg har før været mere til grin.
Det er selvfølgelig prøve version. Hvorfor det blev dem i prøve udgave.
De taler dansk. Fedt ikke
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. juli 2008 - 22:35 #4
Du skal ikke slå Windows firewall fra i services. Gå i stedet ind i sikkerhedscenteret og slå den fra, og aktiver Bullguards bagefter. Så skulle du ikke få flere advarsler.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. juli 2008 - 22:47 #5
Lige et tip. Hvis du finder ud af, at du vil have Bullguard, så er det stadigvæk billigere hos Spywarefri, end på Bullguards egen hjemmeside. Eneste minus er lidt mindre backup plads. Kan du leve med det, er tippet hermed givet http://spywarefri-shop.dk/index.php?cPath=30

Jeg er ikke tilknyttet Spywarefri, så det er altså kun et tip, for at du kan spare lidt mønter ;-)
Avatar billede honeybetty Nybegynder
11. juli 2008 - 23:11 #6
Tak for tippet. Altid dejligt at spare penge.
Det hjælper desværre intet med dit råd. Jeg er ustandsligt i sikkerhedscenteret for at slå Windows firewall fra og Bullguards til.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. juli 2008 - 23:33 #7
Hvilken version af Bullguard har du hentet ? Jeg kan se, at version 7 ikke kan aktivere firewall http://www.bullguard.com/support/faq/bullguard-internet-security/questions-about-bullguard-80/dk.aspx

Version 8 skulle kunne.
Avatar billede honeybetty Nybegynder
11. juli 2008 - 23:40 #8
Der er version 8. Har også Bullguard på to stationære med windows xp-
Der er absolut ingen problemer med Bullguard.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. juli 2008 - 23:48 #9
Hov, en med samme problem her, dog ingen løsning http://blog.tv2.dk/amazona2/entry184072.html

Er åbenbart en Windows opdatering. Umiddelbart tror jeg det vil være bedst, om du prøvede at kontakte Bullguards support. Jeg kan ihvertfald ikke få øje på en løsning.
Avatar billede honeybetty Nybegynder
12. juli 2008 - 00:04 #10
Det er lige præcis det samme min pc meddelte som hos gutten der.
Men da jeg ikke ved en s... om valideringsværktøjet er det jo lidt svært.
Under alle omstændigheder skal du have tak for hjælpen. Så må turen gå til Bullguard support. Hvordan slutter man dette forum. Har du fået point.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. juli 2008 - 00:20 #11
Hans kan åbenbart heller ikke opdatere antivirusset. Valideringsværktøjet kan du ikke fjerne. Ikke uden det vil give andre problemer. Håber Bullguard får løst problemet for dig.

Prøv iøvrigt lige dette. Ikke helt identisk, men det ligner lidt. http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48551

Susdyr`s indlæg Skrevet - 23/06/2008 :  14:52:07

"Run" = "Kør"

Nu har jeg lagt et svar, så du får mulighed for at give point.
Avatar billede honeybetty Nybegynder
12. juli 2008 - 00:31 #12
Tak fordi du har brugt din aften på at hjælpe mig. Hilsen Bettina
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. juli 2008 - 01:51 #13
Velbekomme dig :-)

Du kan give point ved at markere mit brugernavn, og klikke på "Acceptèr".
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. juli 2008 - 17:47 #14
Hvis det er en Acer maskine du har, så prøv lige at kigger. Der blev problemet med bullguard løst http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=49137&whichpage=3