Avatar billede fla-dk Nybegynder
10. juli 2008 - 09:06 Der er 2 kommentarer

WAG325N på Cybercity BSA

Hej,

Jeg har købt en Linksys WAG325N, som jeg forsøger at bruger på min Cybercity linie. (8/768)

Den fungere som så fint - men hver nat så mister den forbindelsen og skal genstartes.

Er det noget som i har nogle gode ideer til hvad kan være??
Og evt. har erfaring med?
Avatar billede bdf Mester
13. juli 2008 - 14:32 #1
Hejsa :)
Havde selv en Linksys WAG325N på en Cybercity 20/2 Solo linie og det virkede da også fint sådan da... Mit problem var at routeren i løbet af nogle timer gik fra 20/2Mbit ned til 6/2Mbit. Jeg fik aldrig løst problemet, så det endte med at den blev solgt så nu bruger jeg Cybercitys Zyxel igen + en Linksys WRT54GL :)

M.v.h.
Avatar billede fla-dk Nybegynder
13. juli 2008 - 19:14 #2
Hej Bdf,

Min den holder nu fint hastigheden, men den lukker bare forbindelsen.
Hvis der ikke er nogle som har et godt bud, må jeg prøve at se hvad loggen skriver,
også tage sagen med Linksys.

Mvh.