Avatar billede micsor Nybegynder
07. juli 2008 - 16:57 Der er 3 kommentarer

Forbinde trådløs router.

Hej

Har pt. en fast internetopkobling med et Speedstream modem.

Har anskaffet mig en bærbar, som jeg godt vil på nettet med trådløst.

Burde det ikke være muligt at ha begge systemer i gang på samme tid....så den stationærer boks bare forsyner den trådløse med et signal?

Er totalt begynder, så forklar gerne grundigt.
Avatar billede boxe Nybegynder
07. juli 2008 - 18:45 #1
Hvilken forbindelse er der mellem dit modem og din pc ?  USB eller RJ45 (netværksstik)

Og hvis den kører med USB, er der så et RJ45 stik som ikke bruges på dit modem ?
Avatar billede micsor Nybegynder
07. juli 2008 - 19:10 #2
Det må være et netværksstik. Der er kun et stik til rådighed fra boks til pc.
Avatar billede boxe Nybegynder
07. juli 2008 - 19:57 #3
Så kan du sagtens købe en trådløs router. De fleste trådløse routerer har også normale RJ45 stik bagpå... Forklar evt forhandleren sådan som du har skrevet her, og så skal han nok forklarer dig hvad du skal bruge...

Ellers kig evt på www.edbpriser.dk