Avatar billede tvacn Nybegynder
07. juli 2008 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pynteramme til invitation i Word

Jeg skal lave en invitation og vil normalt bruge MS Word 2003. Jeg vil gerne lave en ramme foroven og forneden på siden med farvet dekoration. Dvs. ikke bare en rød eller blå firkant, men noget, der er tegnet i flere farver. Den sættes formentlig ind i header og footer.
Kan nogen hjælpe med at fortælle mig, hvor jeg finder sådanne rammer? På forhånd tak.
07. juli 2008 - 13:10 #1
Har du set de muligheder der er med:
Formater->Kanter og skygge...., fanen Sidekant
her kan du indsætte foroskellige grafiske elementer på de 4 kanter individuelt.
Avatar billede tvacn Nybegynder
07. juli 2008 - 13:18 #2
Tak for din kommentare. Ja, nu har jeg. Og det var sådan set det, jeg gerne ville. Kendte ikke den funktion.
Men antallet af rammer er i mine øjne noget begrænset. Ved du, om man kan hente nye motiver på nettet?
Avatar billede tvacn Nybegynder
07. januar 2009 - 13:04 #3
Lukket