Avatar billede mhp_dk Nybegynder
04. juli 2008 - 13:56 Der er 1 løsning

Skjulte sideskift

Jeg har lavet et ark hvor man i toppen vælger bestemte katagorier, det står som udgangs punkt til ja, men vælger man nej bliver der skjult nogle rækker i arket.

Arket fylder 6 sider man kan svare ja/nej til 3 af dem, altså 1 nej medfører at side 2 bliver skjult, andet nej med fører at side 3 bliver skjult osv.

Jeg har været nød til at sætte sideskift ind på besemte punkter for at få det til at se ok ud på papir, og det er her mit problem er opstaået, for efter jeg har gjort det kommer alle 6 sider altid ud selv om de er skjulte, kan jeg på en nem måde lave det sådan at de tomme sider ikke kommer med ud, eller er jeg nød til at have sideskift sletning og indsætning med i mine macroer ?
Avatar billede mhp_dk Nybegynder
04. juli 2008 - 14:36 #1
Jeg har designet det hele om så jeg kun har et manuelt lavet sideskift så virker det, da jeg så ikke skjuler nogle at mine manuelle sideskift.