Avatar billede killel Nybegynder
01. juli 2008 - 10:54 Der er 1 løsning

phpMyadmin tabeller til intern/ekstern fil

Hej,

Jeg prøver at køre følgende i phpmyadmin:

SELECT tabel1. * INTO OUTFILE 'data.txt' FIELDS TERMINATED BY ','
FROM tabel2 LEFT JOIN tabel1 ON tebel2.ID = tabel1.ID

men får følgende fejl
MySQL returnerede: Dokumentation
#1045 - Access denied for user 'user_dk'@'%' (using password: YES)

Det er jo nok fordi jeg ikke har skriverettigheder på one.com. Hvordan skriver jeg filen til min lokale maskine eller optimalt til serveren (hvis der er en som kender en smutvej)
Avatar billede killel Nybegynder
31. januar 2012 - 15:26 #1
lukket, uløst