Avatar billede scaniav8 Nybegynder
29. juni 2008 - 21:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Router USb

Hejsa...

Imorgen skulle jeg gerne blive koblet på cybercity/telia/sonofon's trådløse net, der hvor man får en USB pen der fungere ligesom 3's net.

Mit spørgesmål er, kan man få en router hvor man kan smide den USB Pen på, så der evt. er mulighed for at koble flere computere/netradioer på ?
Avatar billede swiatecki Novice
29. juni 2008 - 22:24 #1
Man kan få en Linksys der kan det, finder lige navnet
Avatar billede swiatecki Novice
29. juni 2008 - 22:27 #2
Det var en D-Link DIR451

Se den evt i brug her :) http://media.ncom.dk/index.php/video/id=763